Jump to content

KneX

Closed Test
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by KneX

  1. a mi sie wydaje ze sterowniki dają dupy też, bo jak widziałem co sie działo w ac origins po zaktualizowaniu do najnowszych to tragedia musiałem wrócić do 411.70 chodz i one też idealne nie są
  2. Na ultra jest spoko 140-180 klatek ale na średnich dostaje komp zawału prawie 0 użycia gpu , jest używane w tylu procentach co chrome bierze na youtube i takie spadki. A i tak na marginesie im większa rozdzielczość tym więcej jest używana karta graficzna od procesora. Wiec jeżeli bym miał monitor 2k to moja wydajność mogla by byc rowna jak na 1080p lub nawet większa
  3. i5 8600k rtx 2080 dysk samsung evo 960 m.2 i 110fps na średnich i spada nie raz do 60 a nawet do 40 bardzo dziwne spadki
×
×
  • Create New...