Jump to content
Lugresky

Zawieszony efekt niskiego zdrowia

Recommended Posts

OPIS BLEDU: Dostałem granatem i zdrowie spadło poniżej 33% po czym wyrzuciłem mini ugv i zacząłem nim sterować. Podczas sterowania mój team mate mnie podleczył strzykawką. Kiedy zdetonowałem mini ugv zabijając przeciwnika miałem 100% zdrowia ale efekt niskiego zdrowia pozostał i tak z nim biegałem dopóki nie usiadłem na quada.

GAME BUILD ID: 74931

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za zgłoszenie. Podesłałem dalej.

Pozdrawiam.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy to dotyczy tego samego, ale wczoraj na PTE miałem to samo jak wysiadłem z respiary która była mocno zniszczona. Ekran niskiego zdrowia został na żołnierzu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, fr1man666 napisał:

Nie wiem czy to dotyczy tego samego, ale wczoraj na PTE miałem to samo jak wysiadłem z respiary która była mocno zniszczona. Ekran niskiego zdrowia został na żołnierzu. 

Problem znany, zgłaszałem bezpośrednio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...