Jump to content
Sign in to follow this  
raf-mods

Projekt - Rosomak WORLD WAR 3

Recommended Posts

Hej !

Nazywam się Rafał i mam 30 lat ;) , z zawodu jestem stolarzem z zamiłowaniem do komputerów - od 4 lat udzielam się na scenie moddingu PC w Polsce.

Na PGA można było podziwiać mój ostatni projekt -DUAL GEAR- którym reprezentowałem Polskę na międzynarodowym konkursie CMWS 2018.

Targi się skończyły więc czas na coś nowego :)

rA8BCym.jpg

wNDOSve.jpg

4KWW30S.jpg

Zamiłowanie do gier "strzelanek" miałem od zawsze :) do tego interesuje się modelarstwem - ale to już temat na osobną historie :)

Jako że mod musi być wyjątkowy/ciekawy i ma robić wrażenie wyglądem, swoją wyjątkowością - jako że w Polsce jak i grze WORLD WAR 3 występują Rosomaki padło na ów konstrukcje.

wOdO63v.png

vYnQKu1.jpg

Um8vCUO.jpg

CBMMiwz.png

Współpracując z firmą DREMEL mając odpowiednie narzędzia mogę wiekowość elementów wykonywać w domu.

Komputer będzie służył do grania i nie tylko ;) - całość ma opierać się na dobrej konfiguracji chłodzonej wodą :) Dodatkowo dyski od jednego z sponsorów będzie można zobaczyć na bokach kadłubu - będą udawały dodatkowe warstwy pancerza.

co o tym myślicie ? macie jakieś uwagi sugestie ? Główne elementy podwozia będą niedługo gotowe - poniekąd jeśli uważacie że robię ciekawe rzeczy - będzie możliwość wsparcia mnie co niezmiernie pomoże mi w realizowaniu projektu - ponieważ nie ukrywam ze nie wszystkie rzeczy uda się załatwić od sponsorów.

Pozdrawiam Was i zapraszam do komentowania ! Rafał - RAF-MODS

Edited by raf-mods
  • Like 2

jak mówiłem podwozie już jest ;)

bGot19y.jpg

jSpIJx4.jpg

PKU70OS.jpg

koła będą miały amortyzacje ;) już wiem jak to zrobię :D

6LSxK51.png

na dziś to wszystko ;)

On 11/14/2018 at 8:26 PM, raf-mods said:

jak mówiłem podwozie już jest ;)

bGot19y.jpg

jSpIJx4.jpg

PKU70OS.jpg

koła będą miały amortyzacje ;) już wiem jak to zrobię :D

6LSxK51.png

na dziś to wszystko ;)